No Space for the Place (Pidgin Poetry)


17043054-3d-people--man-person-with-cardboard-boxes-postman[1] By 123rf.com

(Photo Credit: 123rf.com)

*****

Na early morning,

I just dey waka come work,

the weather cold no be small,

plenty people dey for the race.

 

I just dey march am, no dulling,

I no wan follow person talk,

unto focus tins, I reject my call,

I no wan buy person case.

 

The road ruff, but no falling,

I see bad chic, na im I dock,

I no dey take my heart play ball,

unto no space for the place.

 

*****

 

This piece of work is the first of it’s kind. This poem is about a hardworking man who goes to work daily by foot and is determined to stay focused and not distracted by wayward ladies. He has no space in his heart for games.

 

Please feel free to make your input and comments.

 

Do have fun.

 

Ndifreke Efiok Akpan

Creative Writer

 

2 Replies to “No Space for the Place (Pidgin Poetry)”

Leave a Reply

